O co chodzi z tym filmikiem, czyli słów kilka o “materiałach promujących” Wasz projekt.

Widzieliście ten filmik ze złotymi butami w roli głównej, który umieściliśmy w naszych mediach społecznościowych we wrześniu w zeszłym roku?
Nagraliśmy go późnym latem po to, żeby pokazać Wam,  że będzie się w MCK-u działo coś nowego, że pracujemy nad nowym Projektem - Tyskim Bankiem Kultury. Wrzuciliśmy go na naszego fb i powstała tam bardzo ciekawa dyskusja, czym ten Tyski Bank Kultury będzie. Chodziło o to, żeby  Was zaciekawić, zaangażować i zachęcić do dyskutowania o tym, co się w MCK – u znowu będzie działo.

I właśnie mniej więcej o to chodzi z tymi “materiałami promującymi” Wasze projekty. Mają one zaciekawić użytkowników facebooka, zaintrygować ich i sprawić, że klikną ten magiczny przycisk “lubię to”.
Mają doprowadzić do tego, że ludzie będą chcieli wziąć udział w przygotowanym przez Was wydarzeniu.
Czy musi to być film? Nie nie musi, mogą to być zdjęcia, grafiki, nagrania – wszystko czego dusza zapragnie
-  ale pamiętajcie, że właśnie filmy lub grafiki najsilniej przyciągają uwagę użytkowników mediów społecznościowych.
Za dużo tekstu nikogo nie zaciekawi, ale nie zapomnijcie zaznaczyć czego projekt dotyczy.

Formaty filmów, które są akceptowane przez facebook znajdziecie pod linkiem: https://www.facebook.com/help/218673814818907

Submit a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>